Kurser og Workshops2025-02-22T14:11:08+01:00

Kurser og Workshops

Få inspiration, viden og værktøjer til at styrke jeres ledelseskompetencer, strategiske forståelse og evne til at skabe effektive samarbejder – og meget mere.

I får en stærk kombination af teoretisk indsigt og praksisnær virksom viden med metoder, der skaber resultater i hverdagen. Vores kurser og workshops bygger på erfaringer fra både offentlige og private organisationer.

Forløbene tilpasses jeres behov – uanset om det er korte, intensive workshops eller længerevarende uddannelsesforløb.

kursus_workshop strategisk læring

Strategisk læring

Hel- eller halvdagskursus

Kursus_workshop Forandringsteori i praksis

Forandringsteori i praksis

Kursus eller workshop

Kursus_Workshop Missionsdrevet Innovation

Missiondrevet innovation

Én- eller to-dageskursus

Kursus_Workshop Den Professionelle Samtale

Outcome Harvesting

Endagskursus

Kursus_Workshop Strategy_as_Practice_ Fra Handling til Strategi

Strategy-as-Practice. Sådan gøres Handling til Strategi

Hel- eller halvdagsworkshop

Kursus_Workshop_Strategisk Foreningsledelse

Strategisk foreningsledelse

Hel- eller halvdagskursus

LÆS OGSÅ VORES BLOG VIDEN

Kan filantroper blive for dygtige? 

Private fonde spiller på en række områder en stor rolle i Danmark. En stor del af dem deler på klassisk vis midler ud til værdigt trængende inden for en ret åben formålsbeskrivelse og skaber på den måde glæde.

Hvordan evaluerer man udbyttet af et projekt?

Med Outcome+ får du et redskab, så du langt mere præcist kan identificere, forstå og formidle, hvilken værdi et projekt har skabt for sine deltagere eller målgruppe. Outcome+ er også nyttigt, når du skal opstille målsætninger for et projekt.

Statistisk signifikans redder ikke dagen i evalueringer

Når vi skal undersøge, om vi kan stole på resultaterne af en undersøgelse eller evaluering tyer vi ofte til begrebet ’signifikans’. Ofte bruges test af statistisk signifikans dog forkert i evalueringer, og udfaldet fortolkes forkert. Det gør os ofte blinde for andre forhold, som er (mere) relevante for resultaternes validitet.

Hvem har egentlig brug for en evaluering?

Evaluering og måling risikerer med den nuværende kurs at blive en faglig kampplads snarere end en platform for faglig udvikling og dialog, og det vil for os at se være et stort tab. Vejen væk fra denne situation går gennem en revitalisering af evalueringer som et fagligt redskab, der kan udnyttes meget bedre, end tilfældet ofte er i dag.

Go to Top